cam asta-i

Am ajuns sa ma satur si de ploaie. Dimineata ploua, la amiaza ploua..iar spre seara ploua iar. Amestecata cu vant si frig, cu starile mele de doi lei, baltoace tot mai mari, si lipsa curcubeului de dupa ma face sa nu ma mai bucur deloc nici macar de-un strop de-al ei. Imi indrept capul spre cer, unde ma lovesc din plin de picurii grei. Si indur toate astea ca sa vad doar niste nori mari si urati ce-mi intuneca si mai tare privirea. La fiecare minut un tunet imi zgarie urechea.. Si mai prind si semaforul pe rosu, expusa in fata unei mari baltoace pregatita sa se reverse pe mine dupa ce o pitzi, detinatoare a unui BMW, a dorit sa ma “salute” din mers. Cam asta-i! Totul e cuprins de umezeala, si e o harababura totala. Astept sa se linisteasca vremea,si-apoi sa ma pot linisti si eu. 🙂

